vineri, 7 noiembrie 2014

Review mascara big & daring de la AVON

Acest mascara a aparut pe la inceputul lunii trecute in brosura AVON la pretul de 18 lei,daca bine imi amintesc eu.



Eu l-am achizitionat din nevoia unui mascara potrivit pentru mine.Cerintele mele sunt foarte simple:sa nu incarce genele si sa reziste timp indelungat.

Acest rimel isi face bine treba in mare,genele sunt incarcate dar nu le simti tu grele.Iar rezistenta lui este una buna nu se intinde pe parcursul zilei,mai ales ca eu il port 12 ore pe zi.Singura problema ar fi ca daca clipesti dupa ce l-ai aplicat te majesti foarte frumos dar asta este o problema infima dupa mine.



Pensula lui este usor curbat.


Are o cantitate destul de mare de 10 ml.


Aceasta este parerea mea despre acest rimel,imi place dar nu l-as mai cumpara :))

Pupicii!!!









Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu