joi, 6 noiembrie 2014

Favoritele lunii octombrie

Buna dragilor azi o sa vorbim despre favoritele lunii octombrie.
Nu sunt foarte multe deoarece nu imi place sa cumpar prea multe produse si sa nu apuc sa le folosesc si dupa sa trebuiasca aruncate.


Aceasta este faimoasa crema cu castraveti care are un miros demential si intra foarte repede in piele eu cand ma trezesc dimineata dupa ce vin de la baie imi aplic crema dupa care ma imbrac si pot sa imi aplic machiajul linistita.



Urmatorul produs este kitul de sprancene de la elite,acest kit are doua nuante,al meu este pentru roscate.Rezista o zi intreaga chiar daca iti mai dai cu mana pe la sprancene,nu se sterge.



Acesta este rimelul lash millionaire all in 1 mascara de la miss sporty.Imi place in primul rand la el pansula,in al doilea rand imi place ca nu incarca genele.Iar una dintre problemele lui ar fi ca nu alungeste genele dar asta nu este o problema pentru mine deoarece pe mine ma inzestrat mama-natura cu gene destul de lungi.Dar ceea ce caut eu la un rimel este sa imi dea volum la gene ceea ce acest rimel o si face.


Aceasta este un dizolvant pentru unghii de la Cien,este cumparat din lidl dar din pacate eu i-am luat eticheta jos.In primul ador sistemul de dozaj care este unul foarte practic si interesant.In al doilea rand imi place pentru ca nu contine acetona dar se comporta ca si o acetona.


Creionul dermatograf retractabil de la Impala...Cand l-am comandat am fost putin sceptica in privinta lui deoarece de pe site-ul de pe care l-am comandat ( www.ladys.ro ) am mai comandat un creion dermatograf pe care dupa ce i s-a tocit mina nu l-am mai putut ascutii dar cu acesta nu am nici o sansa sa am probleme de genu deoarece nu trebuie ascutit iar asta este unul din lucrurile pe care le iubesc la el.Al doilea lucru pe care il iubesc la el este ca are o mina foarte subtire iar asta il face foarte usorde utilizat.


Poate aceste servetele umede nu aveau ce cauta aici dar nu m-am putut abtine sa nu vi le arat.Pur si simplu le ador mirosul si le ador si deschizatoare,au un fel de butonas pe care apesi si se deschide chesti aia din plastic,iar acest lucru le face sa fie tot timpul fresh.Le-am achizitionat din Auchan la un pret foarte de mic de numai 3 lei.

Acestea au fost favoritele lunii octombrie v-am spusa ca nu sunt foarte multe dar eu sunt multumita de ele.
Pupicii!!!






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu