luni, 3 noiembrie 2014

Buna dragilor!
Azi o sa va arat o manichiura foarte simplu de realizat dar totusi de efect.




Pentru aceasta manichiura am folosit doua oje,una nude putin sidefat,de la golden rose din colectia rich color in nuanta 54 iar cealalta oja este una cu sclipici de la cairuo in nuanta 14.



Am folosit oja de la golden rose intr-un singur strat deoarece are asa numita pensula maxi brush si chiar acopera tot cu foarte multa usurinta,pe toate unghiile iar pe degetul mare si pe cel inelar am adaugat la fel intr-un singur strat oja de la cairuo.Puteti adauga eventual pentru o mai mare rezistenta a ojei un base coat,eu nu am folosit deoarece ma pllictisesc repede de aceiasi culoare si imi schimb manichiura tot odata la doua trei zile asa ca nu am nevoie de o rezistenta foarte mare.

Pupiciii!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu