joi, 6 noiembrie 2014

Manichiura de azi...

Deoarece pe multi dintre noi plictiseala ne darama trebuie sa ne gasim ceva de facut,eu intr-un moment de4 plictiseala m-am gandit sa imi schimb manichiura in ceva mult mai indraznet si mai colorat.
Si mi-a iesit asta:



Pentru aceasta manichiura am folosit:


-o oja roz de la golden rose in nuanta 253,in doua straturi pe toate unghiile;
-o oja no name cu pensula subtire,intr-un singur strat pe unghia de la degetul aratator si de la degetul inelar pe jumatatea unghiei;
-iar pentru linia neagra am folosit un tus de ochi care nu il mai foloseam;
-dupa ce s-a uscat putin tusul de ochi atat incat sa nu se manjeasca am dat peste toate unghiile cu un lac transparent.
Sper ca v-am fost de ajutor si o sa incercati si voi aceasta manichiura acasa.Pupicii!!!






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu