duminică, 9 noiembrie 2014

Manichiura cu sclipici

Azi m-am gandit sa incerc ceva mai simplu si mai discret.Dar dupa ce am aplicat o oja roz,laptoasa foarte discreta si am tras trei linii portocalii discrete nu m-am putut abtine sa o las asa,asa ca am dat si cu sclipici si a iesit asta:



Pentru aceasta manichiura am folosit:


-o oja de la pacific din colectia rapsodi in nuanta 90 in douaa straturi pe toate unghiile;
-am mai folosit o oja cu pensulita subtire de la Lm in nuanta 133 pe unghiile de la degetul mare si cel inelar facand trei liniute;
-dupa care am folosit o oja cu sclipici de la Cairuo in nuanta 14 pe toate unghiile intr-un singur strat;
-iar dupa toate astea bine inteles nelipsitul lac transparent pentru stralucirea manichiurii.




Sper ca va placut acest articol si va fost de ajutor.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu