luni, 3 noiembrie 2014

Produse noi achizitionate

Azi o sa va vorbesc despre produsele achizitionate de mine recent.

In primul rand este vorba despre oja de la golden rose din colectia rich color in nuanta 54.Aceasta oja m-a incantat foarte tare deoarece are pensula mai lata iar asta face aplicarea mult mai usoara si mai rapida fara sa te manjesti.Iar uscarea este una foarte rapida.Iar pretul lui este in jur de vreo 8,50 lei.

Urmatorul produs este tot o oja de la cairuo in nuanta 14 car am cumparat-o c u vreo 2-3 lei,deci un pret de nimic,dar niciodata nu am avut curajul sa o folosesc pe unghia crata sa vad cum reactioneaza,iar si la aceasta uscarea este una foarte rapida.


Urmatorul produs il pot declara cu mana pe inima produsul meu preferat este vorba de un kit de sprancene de la elite foarte usor de folosit.Aceasta nuanta este nuanta pentru roscate.L-am comanda de pe www.ladys.ro la pretul de 12 lei dar sincer isi merita fiecare banut,daca ar fi mai scump cu siguranta tot l-as achizitiona.


Urmatorul produs este un gel fixator pentru fardul de pleoape care l-am comandat tot de pe www.ladys.ro la pretul de 10 lei dar este un produs foarte prost,cu acest gel aplicat peste fardul de pleoape nu mi-a rezistat fardul nici macar 4 ore.


Acum o sa vorbim despre rimelul de la miss sporty lash all in 1 mascara millionaire in nuanta 001 extra black,este un rimel care intradevar da volum genelor dar nu le si alungeste dar pentru mine este perfect pentru ca ma inzestrat mama natura cu gene destul de lungi.Pretu la acest rimel nu vi-l pot spune deoarece l-am primit de ziua mea.


Urmatorul produs este un balsam pentru buze de la Catherine Arley cu aroma de vanilie,este un balsam foarte uleios.Mai multe nu va pot spune despre el deoarece l-am folosit o singura data.L-am achizitionat tot de pe www.ladys.ro la pretul de 6 lei.


Acesta este un tus de la Catherine Arley,dar eu nu-l pot folosi deoare pensula este mult prea lunga iar eu nu prea am indemanare dar rezistenta lui este una foarte mare.La acest produs nu ii mai stiu exact pretul.





Acum vorbim despre faimoasa crema cu castravete,are un miros foarte placut si intra foarte repede in piele,iar pretul ei este unul foarte mic este undeva la 4 lei.


Acesta este rimelul de la avon big and darling este un rimel care iti incarca foarte tare genele iar pretul lui este undeva la 18 lei.









Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu