vineri, 7 noiembrie 2014

Manichiura de vineri

Azi m-am gandit sa va arat manichiura de vineri.Este o manichiura foarte usor de realizat dar totusi atat de draguta.



Pentru aceasta manichiura am folosit:


-o oja de la farmec (nu ii stiu exact nuanta),aplicata in doua straturi;

-dupa care cu ajutorul unei pensule subtiri,am tras doua linii verticale si una orizontala pe unghiile de la degetul mare si cel inelar cu oja de la golden rose in nuanta 204;

-apoi cu oja de la cairuo in nuanta 14 am mers peste liniile trase cu oja albastra,pentru putina stralucire;

-dupa care am definitivat manichiura cu o oja transparenta pentru luciul si rezistenta indelungata a manichiuri.

Sper ca v-am fost de ajutor.Si astept poze cu unghiutele voastre deoarece eu din poze ma inspir.

Pupicii!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu