joi, 13 noiembrie 2014

Ce este nou la Lady's?

Azi m-am gandit sa imi pregatesc o comanda la www.ladys.ro ,si am descoperit cateva produse noi si m-am gandit sa vi le arat si voua.

1.Cercei Odina
Diametrul florii este de 2 cm iar sistemul de prindere este cu surub.Mie personal imi plac,sunt foarte draguti....pacat ca nu prea port cercei.
Pret:9,99 lei
Cod:kimio491


2.Decoratiuni 3D pentru unghii
Aceste decoratiuni o sa le incerc cu siguranta cu prima ocazie.Sunt mai multe modele nu doar acestea cu mamarute dar acestea sunt preferatele mele.
Pret:2,99 lei
Cod:kimio551


3.Set 5 portfarduri
Sunt prevazute cu fermoar,iar dimensiunile lor sunt:20x14 cm,17x12 cm,13x10 cm,10x9 cm,8x8 cm.Sunt foarte dragute dar nu o sa le achizitionez deoarece am prea multe si multe raman goale si uitate de lume.
Pret:13,99 lei
Cod:kimio559


4.Portofel Deniss
Este prevazut cu maner sau agatatoare.Mai este si foarte incapator cu doua compartimente prevazute cu fermoar,care includ 5 compartimente fara fermoar.Se pot depozita:carduri,carti de identitate,bancnote,telefon...Dimensiunea lui este de 20x10x3 cm.
Mie mi se pare foarte dragut si incapator cu siguranta l-as cumpara.
Pret:19.99
Cod:kimio558




5.Sistem pentru indepartarea vopselei permanente
Daca nu ma insel acesta este un decolorant pentru par.
Aceasta cutie contine:un flacon cu reducator,un flacon cu activator,un flacon cu oxidant 3%,o pereche de manusi,instructiuni de folosire,capac universal de dozare.
Pret:18,99 lei
Cod:dt100



Acestea sunt produsele noi ladys sper ca o sa le incercati si voi si sa nu uitati ca daca ceva este ieftin nu este neaparat si prost.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu