marți, 23 iunie 2015

Trei

...lucruri

Buna dragelor!

Azi am vazut un tag super dragut pe blogul From Meg with love asa ca m-am gandit sa il fac si eu...

1.Trei lucruri in geanta mea
-portofelul
-un balsam pentru buze
-ochelarii de soare
2.Trei lucruri pe biroul meu
-boxele
-agenda
-aparatul foto
3.Trei obiecte de mobilier favorite
-patul
-dulapul
-biroul
4.Trei fructe preferate
-ciresele
-pepenele rosu
-zmeura
5.Trei bloguri pe care le-am vizitat zilnic
6.Trei melodii care nu-mi ies din cap
-Alina Eremia-Played you
-Carla's Dreams si Delia-Cum ne noi
-Pharrell Williams-Happy
7.Trei lucruri la care ma gandesc acum
-la iubitul meu(este plecat la munca...)
-daca o sa merg sau nu maine la scoala
-unde o sa plec in vacanta
8.Trei bloggeri cu personalitate mare
-aici sunt tot raspunsurile de la punctul 5 doar ca este vorba de scriitori lor si nu de blogguri.Dupa parerea mea citesc un blog si intru zilnic pe el pentru ceea ce este scris in el si in asta se reflecta si personalitatea bloggerului.
9.Trei sporturi preferate
-baschetul(chiar daca inaltimea mea nu imi prea permite sa il practic)
-voleiul
-mersul cu rolele
10.Trei lucruri care ma fac fericita
-iubitul meu
-vacantele
-momentele petrecute cu prietenii
11.Trei carti preferate
-Sub aceiasi stea de John Green
-Oscar si Tanti Roz de Eric-Emanuel Schmitt

-Domnul Ibrahim si florile din Coran de Eric-Emanuel Schmitt
12.Trei destinatii de vacanta
-cel mai mult imi doresc sa vizitez Franta mai exact Parisul pentru ca este orasul dragostei
-Rio de Janeiro pentru super carnavalurile lor
-Venetia
13.Trei lucruri pe care doresti sa le faci anul acesta
-sa imi cresc blogul cat mai mult
-sa imi iau permisul
-sa fiu fericita

Sper sa va faca plecere sa cititi acest tag si eu va taguiesc pe toti cei care doriti si va face placere sa il faceti si voi.
Pupiciiii!!!!!!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu