duminică, 28 iunie 2015

Tips:gene de vedeta

Buna dragele mele!
Azi vreau sa impartasesc cu voi cateva secrete pentru a avea genele lungi.Fiecare dintre noi ne dorim sa avem niste gene lungi si dese,uite ca acest lucru este posibil fara prea mult efort sau produse.

1.In primul rand trebuie sa te demachiezi in fiecare seara acest lucru este cel mai important pentru ca daca nu te demachiezi iti agresezi fata si genele bineinteles.

2.Foloseste un ondulator de gene la varfuri(da este nevoie)eu consider ca la mine nu este nevoie pentru ca am niste gene destul de frumoase de la mama natura.



3.Foloseste peria de la mascara pentru a le peria de la baza spre exterior si trece de vreo 5-6 ori cu peria peste ele.


4.Trece cu mascara pe toata suprafata genelor.


5.Dupa 5 minute aplica din nou mascara cum aplici de obicei.


Azi am folosit doua rimeluri pe cel de la Miss Sporty all in 1 mascara lash millionaire in nuanta 001 si pe cel de la Avon big&daring in nuanta black.

Acestea sunt trucurile mele pentru gene alungite sper sa va fie de ajutor si sa aiba acelasi efect si la voi ca si la mine. 

Va pup!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu