luni, 22 iunie 2015

Smokey eyes

Buna dragelor!Pentru ca vreau sa fiu mult mai activa pe blog m-am tot gandit ce as putea posta azi asa ca toata ziua am pregatit un articol cu un tutorial pentru un machiaj smokey eyes.
1.Dupa ce am curatat tenul si l-am hidratat am aplicat pe pleoapa o baza de machiaj din trusa de la Pupa Riflessys.

2.Apoi am aplicat un fard maro deschis pe pleoapa,in coltul intern si putin sub ochii.



3.Dupa care aplicat in coltul extern,in pliul pleoapei si sub ochii un maro inchis pentru umbre.

4.Iar acum am umplut golurile si imperfectiunile din sprancene.

5.Am folosit un iluminator pentru arcada.

6.Si bineinteles nelipsitul rimel.

7.Iar pentru buze am ales un lipgloss intr-o nuanta cat mai naturala la fel ca si smokey eyes-ul.
Sper sa va fie de ajutor acest tutorial,am facut un smokey eyes care nu prea este smokey dar nu am vrut sa iasa ceva de seara,am vrut mai mult ceva de zi.
Pupicii fetele!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu