marți, 30 iunie 2015

BUZZstore

Buna dragilor!
Azi ma uitam pe internet,nimic interesant,dar zic hai sa vad ce am pe mail intru si gasesc un mail foarte interesant de la o prietena.Il deschid si in el imi scria despre BUZZstore unde poti sa primesti produse gratis pentru testare in schimbul unui feed-back pozitiv sau negativ,nimeni nu iti impune sa zici ca esti multumit de acel produs chiar daca nu esti.
Este o metoda destul de noua pe piata romaneasca,zic eu,dar este si una destul de eficienta mai repede pun mana pe un produs de pe raft care l-am incercat si stiu ce poate sau am citit o gramada de review-uri.
Va recomand  cu mare caldura acest site,trebuie doar sa completati cateva chestionare pentru a aduna puncte si a fi invitat sa te inscrii la campanii.
Va las un link direct catre acest site:
http://buzzers.ro/invite/86e84a67d7c244027e561bb70a50523e

Sper sa fiti multumiti de acest site si astept parerile voastre si de ce nu si intrebarile voastre.

                                          Pupiciii!!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu