duminică, 21 iunie 2015

Epilarea

Buna dragelor!
Am revenit dupa o perioada foarte lunga de timp iar azi pentru ca tot a venit vara eu m-am gandit sa vorbim despre epilare.Inainte foloseam epilatorul o metoda foarte simpla si a indemana oricui.Il foloseam pe cel de Philips Satinelle,imi placea deoarece nu durea cand smulgea firele la fel de tare ca la celelalte epilatoare.
Dar din pacate s-a stricat...:(
Dupa am incercat aparatele de ras sau biguri nu stiu exact cum le zice...dar eu nu am fost multumita deloc de acestea pentru ca tot la doua zile trebuia sa ma epilez din nou.Am cautat un nou epilator dar cele de la philips sunt destul de scumpe undeva la 270 de lei iar in acest moment nu mi-l prea permit asa ca am cautat o metoda mai ieftina si mai eficienta in cele din urma am gasit ceara...Asa ca am inceput sa caut un incalzitor de ceara si am gasit chiar un kit pentru epilat....
Acesta este kit-ul am platit pentru el 26 lei,am zis il iau si daca nu sunt multuita de el oricum nu o sa pierd prea mult.L-am achizitionat de pe okazii am platit 10 lei transportul,l-am folosit pentru picioare si pentru maini si sunt foarte multumita pana in momentul de fata.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu