luni, 29 iunie 2015

Preferatele lunii iunie

Buna dragele mele!

De ieri dimineata tot incep acest articol si iar il sterg pentru ca nu am fost prea hotarata daca sa il scriu sau nu.Am fost in dubii daca sa-l scriu sau nu pentru ca nu am  prea multe preferate eu sunt adepta produselor ieftine si bune asa ca cumpar tot ce gasesc mai ieftin si le incerc dar nu toate dau randament asa ca nu au cum sa ajunga la preferate,inca un motiv pentru care nu am fost decisa daca sa fac preferate sau nu este ca mie mi se pare ca preferatele merg mana in mana cu produse consumate iar eu nu voi avea consumate luna asta deoarece nu am adunat recipientele goale dar luna viitoare promit ca o sa fac si consumate.

Produse preferate luna aceasta sunt doar 5 produse:


1.Lapte detergent de la Olaz acesta este un detergent pentru fata care eu il folosesc ca si demachiant dar si pentru curatarea fetei,isi face foarte bine treaba in ambele cazuri la acesta nu v-as putea spune pretul deoarece l-am primit din Italia dar totusi este posibil sa il gasiti pe net.



2.Deodorant Lady Speed Stick in ultimul timp mi-am schimbat deodorantul de fiecare data cand se termina cel precedent dar in sfarsit am gasit un deodorant la pret bun si care isi face treaba super bine.A costat in jur de 8-9 lei si are un miros superb cica miroase a frezie dar pe mine ma duce cu gandul la Huba-buba.


3.Lotiune de corp Garnier Intensive 7 days eu pur si simplu ador lotiunile de corp si de fiecare data cand incep una abia astept sa se termine sa o incep pe urmatoarea,cu aceasta astept de ceva timp sa se termine dar se termina foarte greu deoarece este nevoie de o cantitate foarte mica de produs pentru a hidrata pielea foarte bine.Are un miros cam dulceag ceea ce nu prea imi convine si a costat in jur de 10-11 lei,eu zic ca se merita.


4.Mascara Miss Sporty all in 1 cred ca m-ati mai auzit vorbind despre acest rimel pentru ca este rimelul meu preferat si am gasit la el ceea ce cautam.Eu l-am primit in octombrie si inca il mai folosesc fara probleme dar totusi cred ca in curand ma voi desparti de el.Din cate am vazut pe net pretul lui este de aproximativ 15 lei.


5.Creion dermatograf Ada cred ca toata lumea a auzit de ele,in ciuda pretului foarte foarte mic adica undeva la 1-2 lei is fac treaba nemaipomenit de bine si pentru mine este singurul creion dermatograf care am reusit sa il aplic pe linia apei dintr-o singura miscare fara sa trec de cate 5 ori pe linia apei cu creionul.


Voua va place vreunul dintre produsele prezentate de mine?Ce parere aveti despre el?

Pupicii dragelor!!!!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu