sâmbătă, 7 mai 2016

Review CC Cream Gerovital

Buna fetelor!
Azi m-am gandit sa fac un review care sper sa va ajute in alegerea fondului de ten.


Este din gama Gerovital Happiness in nuanta Mediu.Are un miros subtil de piersicai care m-am gandit ca ar putea fi deranjant,dar nu este.Are o textura usoara.



Acoperire foarte buna iar dupa ce este intins bine nici nu il simti pe fata.Si o cantitate foarte mica este deajuns pentru a acoperii toate imperfectiunile.Tenul meu este gras dar dupa ce aplic acest CC Cream nu mai am probleme din cauza excesului de sebum.Pretul este unul convenabil,adica l-am cuparat cu vreo 15 lei,am vazut ca la ei pe site este vreo 17 lei dar merita fiecare banut si chiar mai mult.Si ceea ce imi place cel mai mult la el este ca nu are parabeni si contine parfum hipoalergenic.

In concluzie,il recomand din toata inima.

Sper ca v-am fost de ajutor.O zi buna tuturor!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu