sâmbătă, 28 mai 2016

Produse terminate mai,2016

Buna dragelor!
Si iata ca a mai trecut o luna,deci asta inseamna ca avem produse terminate.


Luna aceasta am fost ceva mai harnica decat luna trecuta.

1.Parfum deodorant B.U. trendy


A avut un miros fresh care mi-a placut foarte mult,l-am folosit cu drag.

2.Lotiune micelara Elmiplant


Acest produs il declar cu usurinta produsul meu preferat din luna mai.Eu am folodit-o pentru a-mi indeparta machiajul dar si dimineata inainte de a ma machia.Isi face foarte bine treaba cand vine vorba de demachiat iar pretul ei este unul pentru toate buzunarele,costa in jur de 10 lei. Cu toate ca este pentru tenul uscat si sensibil s-a potrivit perfect si cu tenul meu care este unul foarte gras.
3.Lapte de corp de la Garnier,Intensive 7 days


Recunosc ca o am de cateva luni si deabia acum am reusit sa o termin pentru ca intra foarte greu in piele,si asta m-a facut sa o folosesc foarte rar.

4.Crema Bepanthen


Am folosit-o in mare parte pentru tatuaj dar am folosit-o si dupa ce m-am epilat pentru ca am citit la alte fete ca ajuta foarte mult sa nu te iriti dupa epilat si da,au avut dreptate.

5.Fard de pleoape de la Avon



Il am de aproape un an cred,nici nu se mai gaseste la Avon.Mai este foarte putin in el dar nu se mai poate folosi.Oricum era foarte slab pigmentat,l-am avut cu negru mat si un albastru sidefat,chiar si negru trebuia aplicat intr-o cantitate exagerata pentru a se vedea.

6.Eyeliner waterproof


Nu mai stiu de unde l-am cumparat dar stiu sigur ca nu am apucat sa il folosesc niciodata si s-a uscat.

7.Dischete demachiante de la Cleanic


Eu le cumpar din Auchan si deobicei le iau la promotie,un pachetel mic de 50 de bucati si unul mare de 120 de bucati,in fiecare termin cate un pachet mic si unu mare dar nu le-am pastrat amandoua.

8.Benzi pentru epilat Miley


A fost un pachet de 100 de bucati care mi-ajuns aproape un an deoarece fiecare banda o poti folosi de mai multe ori.

9.Mostra ruj de la Avon 


A fost o mostra de la rujul Ultra Colour,am fost destul de incantata deoarece rezista destul de bine pe buze.

Voi ce produse ati terminat in luna mai?Avem ceva in comun?

Pupicii
Adelina <3



















Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu