sâmbătă, 21 mai 2016

Sampon pentru cai

          Buna dragelor!Azi m-am gandit sa vin cu un review, un review mai special am putea spune. Un review la samponul pentru cai de la Herba-Vital.


Acesta vine intr-o canistra de 1 litru si costa in jur de 15 lei. Are un miros foarte placut,nu as putea spune a ce miroase dar miroase extraordinar. Culoarea este una ciudata prima data am fost sceptica in privinta lui.


Pentru ca eu am niste probleme cu scalpul mai exact psoriazis dar doar pe scalp nu si pe corp,am incercat o gramada de tratamente si sampoane, ca si cum aceasta problema nu ar fi de ajuns am un par foarte uleios,ca sa imi fie curat tot timpul ar trebui sa il spal zilnic dar eu ma incapatanez si il spal doar o data la 2-3 zile.
Despre samponul pentru cai am auzit prima data in urma discutiei cu o colega,atunci bine inteles ca nu am avut curaj sa il incerc.Dar dupa un timp cand problemele mele cu scalpul si parul erau tot mai chinuitoare m-am decis sa il incers ca nu am nimic de pierdut.
Ma bucur ca am luat aceasta decizie,acest sampon mi-a redus psoriazisul de pe scalp,ceea ce ma multumeste foarte mult.Am auzit de la alte fete ca pe ele le-a ajutat si cu sebuumul dar din pacate pe mine nu prea.
Acest sampon este folosit si de unele dintre vedetele patriei noastre,precum Adela Popescu,iar ceea ce spune ea despre el puteti citi aici.
Prin urmare va recomand cu drag acest sampon,consider ca nu aveti nimic de pierdut,poate pe voi o sa va ajute si cu excesul de sebum.
O zi buna tuturor!
Adelina <3

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu