joi, 11 septembrie 2014

Ojele preferate

Ojele mele preferate sunt cele de la Golden Rose,chiar daca nu este o firma foarte renumita sau foarte scumpa,ojele sunt calitative fata de alte oje mult mai scumpe.Eu le cumpar cu aproximativ 6 lei,dar din cate am auzit exista locuri in care sunt mult mai ieftine.Aceste oje au pensula moale nu sunt nici foarte lichide si nici prea solide,se aplica foarte usor pe unghie si ce imi place mie cel mai mult la ele este ca se usuca foarte repede si rezista in jur de 5 zile.
Iar nuantele mele preferate sunt 253



si 204

Ojele sunt aplicate in 2 straturi si imi cer scuze pentru "claritatea" pozelor dar sunt facute cu telefonul,in casa la lumina becului :))

Am mai incercat o oja de la Farmec pentru ca am auzit ca sunt foarte bune,dar pe mine nu ma prea multumit pentru ca trebuie sa aplici foarte repede,daca nu se usuca oja pe pensula iar pe unghii se usuca destul de greu fata de cele de la Golden Rose.
Iar aspectul sau pe unghie este singurul lucru ce ma multumeste la aceasta oja.


Si aceasta oja este aplicata tot in 2 straturi.
Imi cer scuze din nou pentru "claritatea"pozelor pe viitor promit poze mai clare.
Pupiciiii!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu