vineri, 12 septembrie 2014

Manichiura in apa

Buna dragilor!
Azi vom vorbi despre manichiura in apa,o manichiura care trebuie incercata de orice femeie deoarece este simpla de realiza si de efect.
In primul rand o sa avem nevoie de:un bol cu apa,banda scotch sau orice fel de banda sau puteti folosi chiar leocoplast,foarfeca,scobitori si bine inteles ojele care doriti sa le folositi.


Pentru primul pas o sa lipim banda scotch in jurul unghiei.

Acum o sa adaugam in bolul cu apa cate o picatura din fiecare lac pe rand,si va trebui sa facem aceasta operatiune de mai multe ori.

Acum cu o scobitoare o sa desenam modelul dorit.
Iar acum urmeaza pasul cel mai important o sa introducem unghiea care dorim sa o coloram in apa.



Acum o sa deslipim banda scotch de pe deget.
Iar finalul va fi unul cu adevarat incantator.

La sfarsit puteti adauga si un base coat,eu n-am facuto dar oricum este rezistenta manichiura,pozele sunt facute in a3a zi si inca arata ca la inceput.
Eu am unghiute foarte mici,poate deaia nici nu arata atat de bine dar la voi poate va arata mult mai bine.
Astept poze de la voi cu manichiura voastra in apa.
Sper ca v-am fost de ajutor.
Pupiciii!!!!

2 comentarii :

  1. Mi-a placut ideea ta cu manichiura in apa.Cred ca voi incerca si eu pe viitor.Nu m-am gandit niciodata sa pun oja in apa si dupa aceia sa o aplic pe unghiute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place si ti-o recomand cu tot dragul deoarece este usor de facut si frumoasa. Pupicii!!!

      Ștergere