joi, 11 decembrie 2014

Omuleti de zapada

Buna dragele mele!
Azi vreau sa va arat doi omuleti de zapada tare draguti.
Pe unul dintre ei l-am comandat de la AVON cand l-am comandat eu era 8 lei acum vad ca este 10 lei,dar sincera sa fiu nu sunt multumita de loc de el.Dupa ce ia contact cu apa nu mai miroase nici cum.Dar totusi are un miros demential in sticla acesta,dar celalalt de portocale nu imi place deloc cum miroase.
Si acum vreau sa faceti cunostinta cu Mr.Frosty.


Pentru ca totusi ador sticluta o sa ii mai dau o sansa si o sa revin cu un update.


Al doilea omulet de zapada este defapt un ornament foarte dragut,care l-am luat cu doar 5 lei.


Este dintr-un material foarte placut,este ceva silicon cred...
Iar acest omulet de zapada lumineaza foarte dragut.


Sper ca va placut ce v-am aratat azi.
Pupicii!!!





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu