vineri, 1 iulie 2016

Produse terminate iunie,2016

Buna dragilor!

S-a mai terminat o luna,afara este din ce in ce mai cald,iar eu m-am gandit sa fac produse terminate chiar daca sunt foarte putine,deoarece pe caldura asta nu prea folosesc multe produse.


1.Mostra protectie solara


Este de la Farmec din gama Gerovital Sun Cu SPF 15.
Nu pot sa zic prea mute despre ea deoarece este o mostra pot sa zic doar ca mirosea superb.

2.Rimel Maybelline,the Rocket volume express


A fost un rimel foarte bun,unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat. Oferea genelor mele exact volumul pe care mi-l doresc.

3.Crema de fata,de zi,Avon nutraeffects 


Are o textura cremoasa care mi-a dat initial senzatia ca o sa imi incarce tenul,dar deloc,se absoarbe foarte repede si mirosul este extraordinar.

4.Deodorant Fa fresh&dry 


Poate unele dintre voi stiti ca eu sunt o mare fana a acestor deodorante,acesta este cu ceai verde si isi face foarte bine treaba la fel ca toate din aceasta gama.

5.Ceara de epilat Titan Rosa


Aceasta ceara o folosesc aproape de cand am inceput sa folosesc ceara,sunt foarte multumita de ea. Nu doare in momentul in care tragi si ia toate firele vizibile.

6.Dischete demachiante Cleanic


Am mai terminat o punga de dischete demachiante,acestea sunt preferatele mele,cred ca cam atat ar fi de spus despre ele.

Sper ca nu v-am plictisit prea tare si astept sa imi spuneti in comentarii voi ce produse a-ti terminat in luna iuni si impresiile despre ele?

Pupiciii!
Adelina <3
















Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu